top of page

Regulamin:

 

1.§ POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. REGULAMIN określa zasady korzystania przez KLIENTÓW z usług świadczonych przez Noble Estate.

  2. Użyte w REGULAMINIE terminy oznaczają:

  3. Noble Estate – oznacza właściciela Agnieszka Marcinkowska Noble Estate, posiadająca adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Niegolowskich 12/19 60-232, NIP:9721098733, REGON: 301715708,

  4. STRONA – oznacza zarówno Noble Estate i KLIENTA;

  5. Kodeks cywilny – oznacza ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014, poz. 121) Kodeks cywilny,

  6. PRODUKT – oznacza produkt z oferty Noble Estate obejmującą kompleksowe przygotowanie, wytworzenie i dostarczenie na ADRES wskazany przez KLIENTA gotowych dań, wyrobów powstałych w wyniku obróbki gastronomicznej.

  7. USŁUGA – oznacza dostawę wybranych PRODUKTÓW www.filondodomu.pl

  8. ADRES – oznacza dokładny adres podany przez KLIENTA podczas składania ZAMÓWIENIA, pod który Noble Estate realizował będzie dostawę USŁUGI, obejmujący: miejscowość, ulicę, nr domu/mieszkania;

  9. www.filondodomu.pl - oznacza serwis internetowy prowadzony przez Noble Estate, dostępny pod adresem elektronicznym www.filondodomu.pl, za pośrednictwem którego KLIENT, po utworzeniu KONTA KLIENTA może złożyć zamówienie na wykonanie USŁUGI;

  10. DANE KLIENTA – oznacza dane podane przez KLIENTA w trakcie składania ZAMÓWIENIA obejmujące: imię i nazwisko, ADRES, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail;

  11. KLIENT – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, a także osobę prawną i jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, posiadającą zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych;

  12. KONTO KLIENTA – oznacza konto użytkownika założone przez KLIENTA w portalu www.filondodomu.pl;

  13. REGULAMIN – oznacza niniejszy regulamin świadczenia USŁUG przez Noble Estate;

  14. ZAMÓWIENIE – zamówienie na realizację USŁUGI przez Noble Estate, złożone przez KLIENTA w dowolny, przez niego wybrany sposób, zgodnie z § 2 REGULAMINU;

  15. TEREN DOSTAWY – oznacza granice administracyjne miast: POZNAŃ i miejscowości ościennych na terenie, których dostawa USŁUGI odbywa się odpłatnie zgodnie z cennikiem zawartym na www.filondodomu.pl.

  16. KLIENT może uzyskać dostęp do REGULAMINU w formie elektronicznej w każdym czasie, który zamieszczony jest na www.filondodomu.pl.

2.§ PRZYJMOWANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. KLIENT może składać ZAMÓWIENIE w następujący, wybrany przez siebie sposób:

  2. za pośrednictwem KONTA KLIENTA utworzonego w portalu www.filondodomu.pl, 7 dni w tygodniu, przez 24h/dobę;
     

  3. KLIENT otrzymuje od Noble Estate każdorazowo potwierdzenie złożenia ZAMÓWIENIA.

  4. W ramach jednego ZAMÓWIENIA KLIENT może zamówić dowolną ilość PRODUKTÓW

  5. Warunkiem przyjęcia ZAMÓWIENIA przez Noble Estate jest prawidłowe i kompletne wypełnienie formularza znajdującego się w zakładce „Zamówienia” na www.filondodomu.pl

    .

     

3.§ DOSTAWA

  1. Noble Estate dostarcza USŁUGĘ w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku oraz w soboty,

  2. Dostawa USŁUGI obywa się na wskazany przez KLIENTA ADRES.

4.§ ZMIANA ZAMÓWIENIA

  1. Na warunkach określonych poniżej KLIENT jest uprawiony do dokonania zmian w złożonym ZAMÓWIENIU obejmujących: zmianę terminu dostawy, zmianę ADRESU dostawy, zmianę godziny dostawy lub zmianę wybranego PRODUKTU,

  2. Zamiar dokonania każdej ze zmian KLIENT zobowiązany jest zgłosić Noble Estate mailowo na adres: filondodomu@gmail.com każdorazowo nie później niż na 48 h przed dniem realizacji usługi

  3. W każdym przypadku, KLIENT zobowiązany jest do uregulowania należności, która powstała w wyniku dokonania przez KLIENTA zmiany, w tym np. w przypadku zmiany PRODUKTU zgodnie z CENNIKIEM.

  4. Zmiany dokonane przez KLIENTA niezgodnie z postanowieniami niniejszego REGULAMINU nie zostaną przez Noble Estate uwzględnione. W takim przypadku Noble Estate nie będzie ponosił jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu.

5.§ CENY USŁUG

  1. Na TERENIE DOSTAWY, USŁUGA dostarczana jest przez Noble Estate zgodnie z cenami zawartymi na stronie www.filondodomu.pl.
     

  2. Cennik produktów zamieszczony jest na stronie www.filondodomu.pl w zakładce każdego z produktów.

  3. KLIENT składając ZAMÓWIENIE za pośrednictwem KONTA KLIENTA na www.filondodomu.pl informowany jest jeszcze przed jego złożeniem o jego koszcie całkowitym.

7.§ METODY PŁATNOŚCI

  1. ZAMÓWIENIE, bez względu na sposób jego złożenia może zostać opłacone przez KLIENTA w następujący, przez niego wybrany, sposób:

  2. za pośrednictwem systemu płatności on-line znajdującego się na www.filondodomu.pl

 

 

  1. Noble Estate uprawniona jest do wstrzymania realizacji ZAMÓWIENIA, które nie zostało w 100% opłacone przez KLIENTA.

8.§ PŁATNOŚCI ON-LINE

Noble Estate informuje, iż system płatności on-line znajdujący się na www.filondodomu.pl obsługiwany jest przez Stripe , www.stripe.com

 

9.§ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Przy złożeniu ZAMÓWIENIA dane osobowe KLIENTA umieszczane są w bazie danych Noble Estate. Administratorem danych jest Noble Estate. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane dla celów realizacji i obsługi ZAMÓWIENIA. Dane te są chronione i przetwarzane, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 10,1 poz. 926, ze zm.).

  2. KLIENT ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia. Noble Estate zapewnia każdemu KLIENTOWI prawo kontroli przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych przez KLIENTA jest dobrowolne, jednakże konieczne do realizacji ZAMÓWIENIA na wykonanie USŁUGI przez Noble Estate.

  3. Dane osobowe KLIENTA umieszczone w bazie danych Noble Estate nie są w żaden sposób przekazywane ani udostępniane osobom trzecim.

10.§ POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w REGULAMINIE mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. Postanowienia REGULAMINU nie wyłączają i nie mają na celu ograniczać żadnych praw KLIENTA będącego konsumentem, które przysługują mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W razie sprzeczności pomiędzy postanowieniami REGULAMINU, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi KLIENTOWI będącemu konsumentem uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

  2. W przypadku konieczności dokonania zmiany treści REGULAMINU wynikających w szczególności ze: zmiany formy płatności, sposobów i zasad dostawy, warunków zawierania umów, konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących postanowienia REGULAMINU, zmian w zakresie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz innych postanowień, których zmiany wpływają na warunki i realizację USŁUGI, Noble Estate zobowiązuje się do poinformowania KLIENTA o tym fakcie co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem obowiązywania zmian. W takiej sytuacji wprowadzone zmiany nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez KLIENTA przed dniem wejścia w życie przedmiotowych zmian, co oznacza, że do złożonych ZAMÓWIEŃ, zawartych umów oraz umów wykonanych zastosowanie będzie miał REGULAMIN obowiązujący w chwili zawarcia umowy.

bottom of page