Regulamin:
1.§ POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
REGULAMIN określa zasady korzystania przez KLIENTÓW z usług świadczonych przez Noble Estate.
-
Użyte w REGULAMINIE terminy oznaczają:
-
Noble Estate – oznacza właściciela Agnieszka Marcinkowska Noble Estate, posiadająca adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Niegolowskich 12/19 60-232, NIP:9721098733, REGON: 301715708,
-
STRONA – oznacza zarówno Noble Estate i KLIENTA;
-
Kodeks cywilny – oznacza ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014, poz. 121) Kodeks cywilny,
-
PRODUKT – oznacza produkt z oferty Noble Estate obejmującą kompleksowe przygotowanie, wytworzenie i dostarczenie na ADRES wskazany przez KLIENTA gotowych dań, wyrobów powstałych w wyniku obróbki gastronomicznej.
-
USŁUGA – oznacza dostawę wybranych PRODUKTÓW www.filondodomu.pl
-
ADRES – oznacza dokładny adres podany przez KLIENTA podczas składania ZAMÓWIENIA, pod który Noble Estate realizował będzie dostawę USŁUGI, obejmujący: miejscowość, ulicę, nr domu/mieszkania;
-
www.filondodomu.pl - oznacza serwis internetowy prowadzony przez Noble Estate, dostępny pod adresem elektronicznym www.filondodomu.pl, za pośrednictwem którego KLIENT, po utworzeniu KONTA KLIENTA może złożyć zamówienie na wykonanie USŁUGI;
-
DANE KLIENTA – oznacza dane podane przez KLIENTA w trakcie składania ZAMÓWIENIA obejmujące: imię i nazwisko, ADRES, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail;
-
KLIENT – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, a także osobę prawną i jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, posiadającą zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych;
-
KONTO KLIENTA – oznacza konto użytkownika założone przez KLIENTA w portalu www.filondodomu.pl;
-
REGULAMIN – oznacza niniejszy regulamin świadczenia USŁUG przez Noble Estate;
-
ZAMÓWIENIE – zamówienie na realizację USŁUGI przez Noble Estate, złożone przez KLIENTA w dowolny, przez niego wybrany sposób, zgodnie z § 2 REGULAMINU;
-
TEREN DOSTAWY – oznacza granice administracyjne miast: POZNAŃ i miejscowości ościennych na terenie, których dostawa USŁUGI odbywa się odpłatnie zgodnie z cennikiem zawartym na www.filondodomu.pl.
-
KLIENT może uzyskać dostęp do REGULAMINU w formie elektronicznej w każdym czasie, który zamieszczony jest na www.filondodomu.pl.
2.§ PRZYJMOWANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIENIA
-
KLIENT może składać ZAMÓWIENIE w następujący, wybrany przez siebie sposób:
-
za pośrednictwem KONTA KLIENTA utworzonego w portalu www.filondodomu.pl, 7 dni w tygodniu, przez 24h/dobę;
-
KLIENT otrzymuje od Noble Estate każdorazowo potwierdzenie złożenia ZAMÓWIENIA.
-
W ramach jednego ZAMÓWIENIA KLIENT może zamówić dowolną ilość PRODUKTÓW
-
Warunkiem przyjęcia ZAMÓWIENIA przez Noble Estate jest prawidłowe i kompletne wypełnienie formularza znajdującego się w zakładce „Zamówienia” na www.filondodomu.pl
.
3.§ DOSTAWA
-
Noble Estate dostarcza USŁUGĘ w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku oraz w soboty,
-
Dostawa USŁUGI obywa się na wskazany przez KLIENTA ADRES.
4.§ ZMIANA ZAMÓWIENIA
-
Na warunkach określonych poniżej KLIENT jest uprawiony do dokonania zmian w złożonym ZAMÓWIENIU obejmujących: zmianę terminu dostawy, zmianę ADRESU dostawy, zmianę godziny dostawy lub zmianę wybranego PRODUKTU,
-
Zamiar dokonania każdej ze zmian KLIENT zobowiązany jest zgłosić Noble Estate mailowo na adres: filondodomu@gmail.com każdorazowo nie później niż na 48 h przed dniem realizacji usługi
-
W każdym przypadku, KLIENT zobowiązany jest do uregulowania należności, która powstała w wyniku dokonania przez KLIENTA zmiany, w tym np. w przypadku zmiany PRODUKTU zgodnie z CENNIKIEM.
-
Zmiany dokonane przez KLIENTA niezgodnie z postanowieniami niniejszego REGULAMINU nie zostaną przez Noble Estate uwzględnione. W takim przypadku Noble Estate nie będzie ponosił jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu.
5.§ CENY USŁUG
-
Na TERENIE DOSTAWY, USŁUGA dostarczana jest przez Noble Estate zgodnie z cenami zawartymi na stronie www.filondodomu.pl.
-
Cennik produktów zamieszczony jest na stronie www.filondodomu.pl w zakładce każdego z produktów.
-
KLIENT składając ZAMÓWIENIE za pośrednictwem KONTA KLIENTA na www.filondodomu.pl informowany jest jeszcze przed jego złożeniem o jego koszcie całkowitym.
7.§ METODY PŁATNOŚCI
-
ZAMÓWIENIE, bez względu na sposób jego złożenia może zostać opłacone przez KLIENTA w następujący, przez niego wybrany, sposób:
-
za pośrednictwem systemu płatności on-line znajdującego się na www.filondodomu.pl
-
Noble Estate uprawniona jest do wstrzymania realizacji ZAMÓWIENIA, które nie zostało w 100% opłacone przez KLIENTA.
8.§ PŁATNOŚCI ON-LINE
Noble Estate informuje, iż system płatności on-line znajdujący się na www.filondodomu.pl obsługiwany jest przez Stripe , www.stripe.com
9.§ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
-
Przy złożeniu ZAMÓWIENIA dane osobowe KLIENTA umieszczane są w bazie danych Noble Estate. Administratorem danych jest Noble Estate. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane dla celów realizacji i obsługi ZAMÓWIENIA. Dane te są chronione i przetwarzane, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 10,1 poz. 926, ze zm.).
-
KLIENT ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia. Noble Estate zapewnia każdemu KLIENTOWI prawo kontroli przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych przez KLIENTA jest dobrowolne, jednakże konieczne do realizacji ZAMÓWIENIA na wykonanie USŁUGI przez Noble Estate.
-
Dane osobowe KLIENTA umieszczone w bazie danych Noble Estate nie są w żaden sposób przekazywane ani udostępniane osobom trzecim.
10.§ POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
We wszelkich sprawach nieuregulowanych w REGULAMINIE mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. Postanowienia REGULAMINU nie wyłączają i nie mają na celu ograniczać żadnych praw KLIENTA będącego konsumentem, które przysługują mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W razie sprzeczności pomiędzy postanowieniami REGULAMINU, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi KLIENTOWI będącemu konsumentem uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
-
W przypadku konieczności dokonania zmiany treści REGULAMINU wynikających w szczególności ze: zmiany formy płatności, sposobów i zasad dostawy, warunków zawierania umów, konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących postanowienia REGULAMINU, zmian w zakresie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz innych postanowień, których zmiany wpływają na warunki i realizację USŁUGI, Noble Estate zobowiązuje się do poinformowania KLIENTA o tym fakcie co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem obowiązywania zmian. W takiej sytuacji wprowadzone zmiany nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez KLIENTA przed dniem wejścia w życie przedmiotowych zmian, co oznacza, że do złożonych ZAMÓWIEŃ, zawartych umów oraz umów wykonanych zastosowanie będzie miał REGULAMIN obowiązujący w chwili zawarcia umowy.